Részmunkaidős irodai adminisztrátor

Budapesti, IX. kerületi irodánkba keressük új munkatársunkat egy részmunkaidős irodai adminisztrátor pozíció betöltésére.

Feladatai:

  • Alvállalkozókkal, partnerekkel történő eseti kapcsolattartás,
  • Ingatlanfejlesztéssel és üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása,
  • Hivatalos levelezés,
  • Társosztályokkal történő együttműködés,
  • Általános irodai teendők ellátása (iratok szkennelése, lefűzése, fénymásolás).

Elvárások:

  • Minimum 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Középfokú végzettség,
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés,
  • Magas fokú számítógépes ismeretek.

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen működő cégnél szerzett munkatapasztalat.

Amit kínálunk:

  • 4 órás részmunkaidős, határozatlan idejű munkaszerződés,
  • Fix bérezés,
  • Fiatalos, lendületes, támogató csapat.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével a hr@biederbau.hu e-mail címre várjuk.  További kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal!